dimarts, 22 d’abril del 2014

Peücs... per al proper hivern.. FI!!!

Per fi, vaig acabar els peücs... que ja hauré d'estrenar al proper hivern.
 
Els vaig començar un cap de setmana i en un dia ja tenia un peu fet però... m'havia quedat massa gran i el vaig haver de desfer i refer més petit.
El gran i el petit
Primer peüc, de mida massa gran
Així que va passar de ser un projecte d'un parell de dies a allargar-se exageradament perquè això que no sortís massa bé em va desmotivar. Els volia fer en pocs dies però en iniciar la setmana laboral van començar a passar els dies sense temps per posar-m'hi i així va anar passant el temps. 
I sabeu que em passa també? No m'agrada anar canviant de color... queda molt més xulo de colorins però quan vaig teixint em fa mandra haver d'anar canviant.

El patró d'aquests peücs està extret de la web de llanes DROPS: http://www.garnstudio.com/lang/es/pattern.php?id=5647&lang=es

Primer vaig escollir els colors:
 
I després vaig començar tal com indica el patró:
Hi ha una part que es teixeix per separat i es deixen punts en suspensió:
  
Ja tenia el peüc teixit, ara faltava cosir-lo:

I ja està!!! Ja els tinc fets per al proper hivern:





Espero que us agradin! Bona setmana!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada