dijous, 4 de setembre del 2014

De compres

L'altra dia vaig fer una compra compulsiva i vaig fer la comanda de les llanes del blog Attic24 per fer la seva manta! I avui he anat a buscar a correus el paquet!!! Quina il·lusió! :) jijiji
Quina alegria més tonta quan he obert el paquet i he vist tots aquests colors. Els trobo preciosos i m'encanten els diferents tons de blau.
Havia seguit el procés de la manta en el blog d'Attic i ja m'agradava molt com li anava quedant. Sobretot, pels tons mariners que respira la manta i les seves onades. M'encanta el mar i la platja i aquesta manta transpira exactament, això.
Espero que abans que acabi l'hivern pugui pujar la foto de la meva manta amb ones marineres.
Quines ganes de començar-la :)
Se m'acumula la feina!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada